Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E900H D431 hengst

Filtr oleju E900H D431 HENGST

E900H D431 Filtr oleju HENGST
60.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

3695130000

numer części:

E900H D431

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 83
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Wysokość [mm] 122
nr EAN 4030776050134

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E900H D431 HENGST

Filtr oleju pasuje do: AUDI A8 D5, Q7, Q8; BENTLEY BENTAYGA; PORSCHE PANAMERA, PANAMERA SPORT TURISMO; VW TOUAREG 4.0D/4.0DH 04.16-
numery OEM:
PORSCHE      9A7.198.405.10
VAG      057 115 389 S
VAG      057 115 561 S
VAG      057 198 405 D
BENTLEY      057 198 405 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E900H D431 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E900H D431 HENGST:

2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2019-11-22
 5/5
Ok
2021-02-24
 5/5
Polecam
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST