Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault SCÉNIC III (JZ0/1_) 1.6 16V (JZ0U, JZ1B) (2009.02-???) 110km » H17W29 hengst
wybrany samochód: 
Renault Scénic Iii (jz0/1_) 1.6 16v (jz0u, Jz1b) (2009.02-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H17W29 HENGST

H17W29 Filtr oleju HENGST
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4240100000, 5484100000

numer części:

H17W29

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]93
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]73
Wymiar gwintuM22x1,5
Wysokość [mm]133
nr EAN4030776032536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H17W29 HENGST

Filtr oleju pasuje do: IVECO DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, MASSIF, CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER, IRISBUS DAILY TOURYS, MITSUBISHI CANTER (FB7, FB8, FE7 2.3D-Electric 08.05-
numery OEM:
CITROËN      1109 AG
CITROËN      1109-AT
CITROËN      1109-Z8
CITROËN      16 026 275 80
CITROËN      16 062 675 80
FIAT      08094864
FIAT      71749828
FIAT      8094864
IVECO      02995655
IVECO      2995655
IVECO      500038753
IVECO      500041187
MITSUBISHI      MK 666096
MITSUBISHI      MK 667378
PEUGEOT      1109.AF
PEUGEOT      1109.AT
PEUGEOT      1109.Z7
PEUGEOT      16 026 275 80
PEUGEOT      16 062 675 80

Zastosowanie Filtr oleju H17W29 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H17W29 HENGST:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST