Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mazda 626 III Station Wagon (GV) 1.8 (GV8W) (1989.10-1992.03) 90km » H205W02 hengst
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iii Station Wagon (gv) 1.8 (gv8w) (1989.10-1992.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H205W02 HENGST

H205W02 Filtr oleju HENGST
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

5630100000

numer części:

H205W02

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]108
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
Wysokość [mm]115
nr EAN4030776064711

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H205W02 HENGST

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: MULTICAR M25, IVECO DAILY I, RVI B, ALFA ROMEO AR 6, AR 8, FIAT 131, 132, ARGENTA, DUCATO, RENAULT MASTER I, TRAFIC, SEAT 131, BOBCAT 1000, 200 1000.3WT-Z600K2
numery OEM:
FIAT      4434825
FIAT      4712132
FIAT      4719150
FIAT      4777082
FORD      5007 385
FORD      5010 962
FORD      5011 887
IVECO      1901606
IVECO      471 2132
IVECO      471 9150
RENAULT      7 701 008 689
RENAULT      7 701 349 151
RENAULT      7 701 349 779
VAG      000 443 4825
LAMBORGHINI      0.044.1567.0/10
LAMBORGHINI      044.1554.0
LAMBORGHINI      044.1567.0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju H205W02 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H205W02 HENGST:

Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST