Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco S-WAY AT260S34FP LNG (2019-???) 340km » OX 1184D knecht
wybrany samochód: 
Iveco S-way At260s34fp Lng (2019-???) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 1184D KNECHT

OX 1184D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 1184D
Filtr oleju OX 1184D
OX 1184D
knecht OX 1184D Filtr oleju
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

72480306

numer części:

OX 1184D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]118
Średnica [mm]64,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]25
Średnica wewnętrzna 3 [mm]24,5
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72,5
Grubość [mm]3,9
nr EAN4057635010115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 1184D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 B9, A5, A6 ALLROAD C8, A6 C8, A7, A8 D5, Q5, Q7, Q8, BENTLEY BENTAYGA, CONTINENTAL, FLYING SPUR, LAMBORGHINI URUS, PORSCHE CAYENNE, MACAN, PANAMERA 2.9-4.0H 05.16-
numery OEM:
AUDI      06M115561E
AUDI      06M115561H
AUDI      06M198405F
PORSCHE      9A719840500
VOLKSWAGEN      06M198405F
VAG      06M115561E
VAG      06M115561H
VAG      06M198405F
BENTLEY      06M198405F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 1184D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 1184D KNECHT:

Mateusz, Ruciane-Nida
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Bratkowice
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Michal, Ciechanów
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
Roman, Warszawa
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2024-01-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
Dariusz, Koronowo
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Rybnik
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sabina, Bytom
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
VITALI, WARSZAWA
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Włocławek
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
Tomasz, Dziaoszyce
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
Andrzej, Warszawa
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Zielonka
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Szczecin
2023-08-01
 5/5
Ok
Michał, Mokrzyska
2021-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Robert, Warszawa
2020-06-22
 3/5
Drogo
Alfred, Łubowo
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
Marek, Szczecin
2025-05-06
 5/5
Bez uwag
Waldemar, Józefosław
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Mateusz, Ruciane-Nida
2025-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.