Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford TRANSIT CONNECT nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.5 EcoBlue (2015.05-???) 120km » L29130 monroe
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.5 Ecoblue (2015.05-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29130 MONROE

L29130 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L29130
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29130
L29130
monroe L29130 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29130 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29130 monroe
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29130

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,400
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096414763

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29130 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A2, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.0-2.0D 08.99-
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 811
AUDI      6Q0 423 811 A
AUDI      6Q0 423 811 C
AUDI      6Q0 423 811 D
AUDI      6RD 422 811
AUDI      8Z0 423 811 A
AUDI      8Z0423811
SEAT      6Q0 423 811
SEAT      6Q0 423 811 A
SEAT      6Q0 423 811 C
SEAT      6Q0 423 811 D
SEAT      6R0 423 811
SEAT      6RD 422 811
SEAT      6RD423811A
SEAT      6RD423811B
SKODA      6Q0 423 811
SKODA      6Q0 423 811 A
SKODA      6Q0 423 811 C
SKODA      6Q0 423 811 D
SKODA      6Q0419811C
SKODA      6R0 423 811
SKODA      6RD 422 811
VOLKSWAGEN      5U0 423 381 1
VOLKSWAGEN      5Z0 423 811
VOLKSWAGEN      6Q0 419 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 811
VOLKSWAGEN      6RD 422 811
VOLKSWAGEN      6RD423811A
VOLKSWAGEN      6RD423811B
zamienniki:
101-772
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
116 020 8263
brak
MEYLE Products
101-982
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
46030
brak
SPIDAN
57153
brak
SPIDAN
SK-ES-0411
brak
MOOG

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29130 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29130 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.