Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 40 TDI quattro (2017.03-2019.12) 190km » GDB1274 trw
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 40 Tdi Quattro (2017.03-2019.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1274 TRW

GDB1274 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1274
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1274
GDB1274
trw GDB1274 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1274 trw
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21866

numer części:

GDB1274

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaVAG
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolneE1 90R 01024/135
Długość [mm]141,8
Grubość [mm]17,3
Wysokość 1 [mm]50,6
Wysokość 2 [mm]51,2
nr EAN3322937145270

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1274 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: SEAT AROSA, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, VW FOX, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV, POLO/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.94-12.14
numery OEM:
SEAT      6N0 698 151
SEAT      6N0 698 151 C
SKODA      6N0 698 151
SKODA      6N0 698 151 C
VOLKSWAGEN      6N0 698 151
VOLKSWAGEN      6N0 698 151 C

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1274 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1274 TRW:

2022-07-30
 5/5
Klocki już hamują pasowały, jak trzeba wszystko ok, na ewent. ocenę trwałości trzeba trochę poczekać..!
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2021-03-17
 5/5
polecam
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
zamontowałem w swoim samochodzie focusie i cichutko chodzą, jestem zadowolony, polecam
2022-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2020-02-18
 5/5
Dobra cena odnośnie jakości trudno się wypowiedzieć bo założyłem je stosunkowo niedawno
2021-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2022-11-12
 5/5
Ok
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1274zobacz instrukcję montażu GDB1274

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.