Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A6 C6 (4F2) 3.2 FSI quattro (2004.05-2008.10) 255km » GDB148 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.2 Fsi Quattro (2004.05-2008.10) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB148 TRW

GDB148 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB148
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB148
GDB148
trw GDB148 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB148 trw
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

20140, 20141, 20334, 20335

numer części:

GDB148

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolneE9 90R 01107/147
Wysokość [mm]49,6
Długość [mm]108,8
Grubość [mm]14
nr EAN3322936401483

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB148 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: ABARTH RITMO, CITROEN LNA, VISA, DACIA 1210, 1300, 1310, 1325, 1410, DUSTER, NOVA, PEUGEOT 104, 305 I, RENAULT 12, 12 TOROS, 14, 15, 16 0.6-2.2 10.62-07.04
numery OEM:
CITROËN      5501436
CITROËN      75 531 486
CITROËN      95 663 076
FIAT      0000000791440
FIAT      4320271
FIAT      792999
PEUGEOT      4245 67
PEUGEOT      4248 30
PEUGEOT      4248 61
PEUGEOT      4248 64
PEUGEOT      4248 87
PEUGEOT      4250 10
PEUGEOT      4250 11
PEUGEOT      4250 67
RENAULT      60 25 071 188
RENAULT      77 01 200 247
RENAULT      77 01 200 320
RENAULT      77 01 200 321
RENAULT      77 01 200 350
RENAULT      77 01 200 355
RENAULT      77 01 200 606
RENAULT      77 01 200 826
RENAULT      77 01 201 095
RENAULT      77 01 201 106
RENAULT      77 01 201 121
RENAULT      77 01 201 126
RENAULT      77 01 201 164
RENAULT      77 01 201 296
RENAULT      77 01 201 297
RENAULT      77 01 201 299
RENAULT      77 01 201 300
RENAULT      77 01 201 306
RENAULT      77 01 201 309
RENAULT      77 01 201 310
RENAULT      77 01 201 382
RENAULT      77 01 201 470
RENAULT      77 01 202 890
RENAULT      77 01 202 903
RENAULT      77 01 202 954
RENAULT      77 01 348 070
RENAULT      77 01 348 071
RENAULT      77 01 348 683
RENAULT      77 01 348 684
RENAULT      77 01 348 863
RENAULT      77 01 349 049
RENAULT      77 01 349 448
RENAULT      77 01 452 106
RENAULT      77 01 452 985
RENAULT      77 01 454 247
RENAULT      77 01 454 894
RENAULT      77 02 124 214
RENAULT      77 02 127 301
RENAULT      77 02 127 303
TALBOT      4248 61
TALBOT      4248 64
TALBOT      4248 87
TALBOT      4250 67
DACIA      77 01 202 890
DACIA      84 55 000 902
DACIA      84 55 200 321
DACIA      84 55 200 355
DACIA      84 55 454 894
ALPINA      7701202890
ARO      6000039184
zamienniki:
0 204 122 226
brak
BOSCH
168233
brak
VALEO
9342
brak
OPTIMAL
BL1058A1
brak
FTE automotive GmbH
363702160979
brak
MAGNETI MARELLI
363702160662
brak
MAGNETI MARELLI
8111VA
brak
OPTIMAL
363702161064
brak
MAGNETI MARELLI
363702160065
brak
MAGNETI MARELLI
180089
brak
ICER
FSL114
brak
FERODO
P 68 001
brak
BREMBO
FDB72
brak
FERODO
FHM1029
brak
FERODO
180052
brak
ICER
180101
brak
ICER
180101-066
brak
ICER
180102
brak
ICER
180139
brak
ICER
180258
brak
ICER
180282
brak
ICER
540315
brak
VALEO
2100001
brak
TEXTAR
9142A
brak
OPTIMAL
9142V
brak
OPTIMAL
9142VA
brak
OPTIMAL
203915
brak
NK
822313
brak
NK
598776
brak
VALEO
025 201 4014
brak
MEYLE Products

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB148 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB148 TRW:

2022-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-02
 5/5
Jakość i cena... Super .
2021-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2019-12-17
 5/5
Dobre wykonanie dobry materiał nie piszczą czego chcieć więcej
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
2022-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-09
 5/5
Bardzo dobry produkt
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2018-09-05
 5/5
Zakładam te klocki hamulcowe po raz kolejny do swojego samochodu i cały czas jestem zadowolony. Nie niszczą tarcz i przejeżdżam na nich ponad 40 tys km
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2020-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-12
 5/5
Ok
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-08-18
 5/5
Bdb klocki... Wybrałem te, ponieważ przetestowałem już w dwóch innych samochodach i zachowują się bardzo dobrze...
zobacz instrukcję montażu GDB148zobacz instrukcję montażu GDB148

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.