Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
średnica zewnętrzna [mm] | 81 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 65 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
Wysokość [mm] | 102 | |
nr EAN | 4030776011272 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr H20W08 HENGST
FIAT | 72097690 | |
FORD | 1 112 650 | |
FORD | 1 930 765 | |
FORD | 1 961 451 | |
FORD | 2735 E 6714 B | |
FORD | 5 012 551 | |
FORD | 5 012 575 | |
FORD | 5 016 955 | |
FORD | 5 018 353 | |
FORD | 5 022 799 | |
FORD | A 720 X 6714 UA | |
FORD | A 760 X 6714 LA | |
FORD | C 9 PJ 6714 A | |
FORD | E 1 NN 6714 BA | |
FORD | E 1 PZ 3731 A | |
FORD | E 3 XY 6731 A | |
FORD | YL4J- 6714-AA | |
ISUZU | 2-08010-104-1 | |
ISUZU | 5-13240-041-0 | |
ISUZU | 5-86102-406-0 | |
ISUZU | 5-86117-122-0 | |
ISUZU | 8-91324-009-3 | |
ISUZU | 9-13240-093 | |
ISUZU | ZAB-1 | |
MAZDA | 1N00-14302 | |
MAZDA | 1N05-14302 | |
NISSAN | 15208-13201 | |
NISSAN | 15208-13210 | |
NISSAN | 15208-13211 | |
NISSAN | 15208-13212 | |
NISSAN | 15208-55Y00 | |
NISSAN | 15208-60U00 | |
NISSAN | 15208-71J00 | |
NISSAN | 15208-71J0A | |
NISSAN | 15208-F4300 | |
NISSAN | 15208-F4301 | |
NISSAN | 15208-G3100 | |
NISSAN | 15208-H1000 | |
NISSAN | 15208-H1010 | |
NISSAN | 15208-H1011 | |
NISSAN | 15208-H8901 | |
NISSAN | 15208-H8903 | |
NISSAN | 15208-H8903JP | |
NISSAN | 15208-H8904 | |
NISSAN | 15208-H8905 | |
NISSAN | 15208-H890C | |
NISSAN | 15208-H8910 | |
NISSAN | 15208-H8911 | |
NISSAN | 15208-H8912 | |
NISSAN | 15208-H8916 | |
NISSAN | 15208-H8917 | |
NISSAN | 15208-H8920 | |
NISSAN | 15208-H8923 | |
NISSAN | 15208-Q9100 | |
NISSAN | A5208-H8903 | |
NISSAN | A5208-H8904 | |
PEUGEOT | 1109.H7 | |
SUBARU | 15208-AA000 | |
SUBARU | 15208-AA001 | |
SUBARU | 15208-HA000 | |
SUBARU | 42033-7000 | |
SUBARU | 42033-7110 | |
SUBARU | 42033-71103 | |
SUBARU | 88087-4100 | |
SUBARU | SOA2-80000 | |
SUBARU | SOA5-165100 |
Zastosowanie Filtr H20W08 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr H20W08 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.