Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » H20W08 hengst

Filtr H20W08 HENGST

H20W08 Filtr HENGST
hengst H20W08
Filtr H20W08
H20W08
hengst H20W08 Filtr
Filtr H20W08 hengst
Filtr H20W08 hengst
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numery handlowe:

1359100000

numer części:

H20W08

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 81
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 65
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
Wysokość [mm] 102
nr EAN 4030776011272

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr H20W08 HENGST

Filtr oleju pasuje do: FORD MAVERICK, INFINITI J30, M30, Q45 I, Q45 II, NISSAN 100NX, 200SX, 300ZX, ALMERA I, BLUEBIRD, CABSTAR, CEDRIC, CHERRY III, MAXIMA III, PICK UP 1.3-4.5 01.66-09.07

Filtr H20W08 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE Filtr H20W08 producenta HENGST

NISSAN

1520813201, 1520813210, 1520813211, 1520813212, 1520855Y00, 1520860U00, 1520871J00, 1520871J0A, 15208F4300, 15208F4301, 15208G3100, 15208H1000, 15208H1010, 15208H1011, 15208H8901, 15208H8903, 15208H8903JP, 15208H8904, 15208H8905, 15208H890C, 15208H8910, 15208H8911, 15208H8912, 15208H8916, 15208H8917, 15208H8920, 15208H8923, 15208Q9100, A5208H8903, A5208H8904

SUBARU

15208AA000, 15208AA001, 15208HA000, 420337000, 420337110, 4203371103, 880874100, SOA280000, SOA5165100

FORD

1112650, 1930765, 1961451, 2735E6714B, 5012551, 5012575, 5016955, 5018353, 5022799, A720X6714UA, A760X6714LA, C9PJ6714A, E1NN6714BA, E1PZ3731A, E3XY6731A, YL4J6714AA

numery OEM:
FIAT      72097690
FORD      1 112 650
FORD      1 930 765
FORD      1 961 451
FORD      2735 E 6714 B
FORD      5 012 551
FORD      5 012 575
FORD      5 016 955
FORD      5 018 353
FORD      5 022 799
FORD      A 720 X 6714 UA
FORD      A 760 X 6714 LA
FORD      C 9 PJ 6714 A
FORD      E 1 NN 6714 BA
FORD      E 1 PZ 3731 A
FORD      E 3 XY 6731 A
FORD      YL4J- 6714-AA
ISUZU      2-08010-104-1
ISUZU      5-13240-041-0
ISUZU      5-86102-406-0
ISUZU      5-86117-122-0
ISUZU      8-91324-009-3
ISUZU      9-13240-093
ISUZU      ZAB-1
MAZDA      1N00-14302
MAZDA      1N05-14302
NISSAN      15208-13201
NISSAN      15208-13210
NISSAN      15208-13211
NISSAN      15208-13212
NISSAN      15208-55Y00
NISSAN      15208-60U00
NISSAN      15208-71J00
NISSAN      15208-71J0A
NISSAN      15208-F4300
NISSAN      15208-F4301
NISSAN      15208-G3100
NISSAN      15208-H1000
NISSAN      15208-H1010
NISSAN      15208-H1011
NISSAN      15208-H8901
NISSAN      15208-H8903
NISSAN      15208-H8903JP
NISSAN      15208-H8904
NISSAN      15208-H8905
NISSAN      15208-H890C
NISSAN      15208-H8910
NISSAN      15208-H8911
NISSAN      15208-H8912
NISSAN      15208-H8916
NISSAN      15208-H8917
NISSAN      15208-H8920
NISSAN      15208-H8923
NISSAN      15208-Q9100
NISSAN      A5208-H8903
NISSAN      A5208-H8904
PEUGEOT      1109.H7
SUBARU      15208-AA000
SUBARU      15208-AA001
SUBARU      15208-HA000
SUBARU      42033-7000
SUBARU      42033-7110
SUBARU      42033-71103
SUBARU      88087-4100
SUBARU      SOA2-80000
SUBARU      SOA5-165100
zamienniki:
FX0027
brak
DELPHI
FX0054
brak
DELPHI
FX0050
brak
DELPHI
0 986 452 552
brak
BOSCH
W 713/1
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 818/82 x
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
LS188
brak
PURFLUX
LS451
brak
PURFLUX
LS491
brak
PURFLUX
LS713
brak
PURFLUX
WL7070
brak
QUINTON
WL7143
brak
QUINTON
J FO-111S
brak
JAPANPARTS
PH3682
brak
FRAM

Zastosowanie Filtr H20W08 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr H20W08 HENGST:

Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.