Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 97 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 109,5 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72,5 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 | |
nr EAN | 5904608005694 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 569 FILTRON WIX
FIAT | 4434825 | |
FIAT | 4712132 | |
FIAT | 4719150 | |
FIAT | 4777082 | |
FORD | 1526 270 | |
FORD | 5002 798 | |
FORD | 5006 580 | |
FORD | 5007 385 | |
FORD | 5010 962 | |
FORD | 5011 887 | |
FORD | 5012 554 | |
FORD | 5014 056 | |
FORD | 5016 946 | |
FORD | 5018 356 | |
FORD | A 720 X 6714 DA | |
FORD | A 760 X 6714 RA | |
IVECO | 190 1606 | |
IVECO | 471 2132 | |
IVECO | 471 9150 | |
RENAULT | 77 01 349 151 | |
RENAULT | 77 01 349 779 | |
VOLVO | 9125224 | |
VOLVO | 9125224-7 | |
VOLVO | 9180596 | |
VOLVO | 9180596-0 | |
VAG | 000 443 4825 | |
VAG | 069 115 561 | |
VAG | 074 115 561 B | |
LAMBORGHINI | 0.5391.552.0 | |
LAMBORGHINI | 0441.554.0 |
Zastosowanie Filtr oleju OP 569 FILTRON WIX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OP 569 FILTRON WIX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020
Jakie występują rodzaje filtrów powietrza?
27-07-2020
Jak odróżnić oryginalny olej Castrol od podróbek
28-05-2020
Akumulatory EFB
22-11-2019