Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI 4x4 (_76) (2018.03-???) 110km » OP 580/1 filtron wix
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.6 Cdti 4x4 (_76) (2018.03-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 580/1 FILTRON WIX

OP 580/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 580/1
Filtr oleju OP 580/1
OP 580/1
filtron OP 580/1 Filtr oleju
29.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 580/1

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]132
Wymiar gwintu1-12 UNF
średnica zewnętrzna [mm]93,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608015808

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 580/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: LAND ROVER 88/109 MK III 2.3/2.3D/3.5 11.71-12.86
numery OEM:
SANTANA      118.796
SANTANA      193.309

Zastosowanie Filtr oleju OP 580/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 580/1 FILTRON WIX:

Tomasz, Łódź
2025-04-10
 5/5
filtr oleju w porządku, odpowiedni do mojej wersji Elysee
Łukasz, Warszawa
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Romuald, Kielce
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Piastów
2021-03-26
 5/5
Ok
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2025-10-14
 5/5
Filtorn, co pisać więcej
MICHAŁ, Długa Kościelna
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarek, Sierpc
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Kąkolewo
2025-03-16
 4/5
Posiada mniejszą ilość otworów przepływowych niż Bosch
Robert, Legnica
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEł, WARSZAWA
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2021-07-13
 5/5
Polecam, filtry bardzo dobrej jakości no i przede wszystkim rodzimej produkcji.
Krzysztof, Grodzisk Wlkp.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
Bogdan, Jasło
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-05-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Ząbkowice Śląskie
2019-12-08
 5/5
Filtry producenta filtron jak zwykle wykonane wzorowo
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.