Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen PASSAT B6 (3C2) 2.0 TFSI (2005.07-2010.07) 200km » OP 592/2 filtron wix
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B6 (3c2) 2.0 Tfsi (2005.07-2010.07) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 592/2 FILTRON WIX

OP 592/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 592/2
Filtr oleju OP 592/2
OP 592/2
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (180 ocen)
numer części:

OP 592/2

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]173
Wymiar gwintu1-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]96,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608035936

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 592/2 FILTRON WIX

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: DAF 45, 55, F 1000, F 2100, F 2300, F 2500, F 600, F 800, SB, KAMAZ 4308, 43255, CASE IH 5000 MAXXUM, MAXXUM 6BT5.9-NEF 07.78-
numery OEM:
DAF      CBU 1124
DAF      CBU 2676
VOLVO      36844
VOLVO      991208615
VOLVO      991290710
HYUNDAI      11E170120

Zastosowanie Filtr oleju OP 592/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 592/2 FILTRON WIX:

Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
Janusz, Ząbki
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MICHAŁ, Długa Kościelna
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jasło
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2020-03-20
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Żórawina
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2023-02-21
 5/5
Super
Jacek, Bydgoszcz
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jasło
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Artur, Smardy Dolne
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Janusz, Ząbki
2023-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.