Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 1.8 T (1997.05-2000.11) 150km » H10W18 hengst
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 1.8 T (1997.05-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju H10W18 HENGST

H10W18 Filtr oleju HENGST

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

1716100000, 5521100000

numer części:

H10W18

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm]93
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]73
Wymiar gwintuM22x1,5
Wysokość [mm]90
nr EAN4030776016314

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H10W18 HENGST

Filtr oleju pasuje do: CHRYSLER 200, 300C, ASPEN, SEBRING, DODGE CALIBER, CHALLENGER, CHARGER, DURANGO, JOURNEY, NITRO, RAM 1500, FORD COUGAR, MAVERICK, MONDEO I, MONDEO II 2.0-6.8 01.93-
numery OEM:
CHRYSLER      04884899AB
CHRYSLER      04884899AC
CHRYSLER      068045835AA
CHRYSLER      4884899AB
CHRYSLER      4884899AC
CHRYSLER      68045835AA
FIAT      K04884899AB
FIAT      K04884899AC
FIAT      K68045835AA
FORD      3 652 061
FORD      3 904 728
FORD      4 137 784
FORD      4 628 534
FORD      5116 166
FORD      5191 626
FORD      6636 968
FORD      F 1 AE 6714 BC
FORD      XW4E 6714 BA
FORD      XW4E 6714 DA
MAZDA      AJ04 14 302 B
MAZDA      AJ04-14-302 C
MAZDA      AJ04-14-302E
MAZDA      AJ04-14302F
MAZDA      AJ04-15-302B
MAZDA      AJ57 14 302
MAZDA      AJTM-14302
MAZDA      G Y01-14302 B
ROVER      LPW 000070
FORD USA      9U2J-6731-AA
FORD USA      F1 AZ 6731 BD
FORD USA      F1AZ 6731 A
LAND ROVER      LR 029240

Zastosowanie Filtr oleju H10W18 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H10W18 HENGST:

Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST