Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 232 knecht

Filtr oleju OC 232 KNECHT

OC 232 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 232
Filtr oleju OC 232
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (153 ocen)
numery handlowe:

79641739

numer części:

OC 232

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 96
Gwintowana złączka M22x1,5
Średnica 2 [mm] 88,5
Średnica 3 [mm] 79,5
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026069219

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 232 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: DODGE RAM 1500, FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, TOURNEO CONNECT, TRANSIT, TRANSIT CONNECT, TRANSIT TOURNEO 1.8D-4.7 10.83-

Filtr oleju OC 232 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

LAMBORGHINI

MURCIÉLAGO, GALLARDO, MURCIÉLAGO Roadster, GALLARDO SPYDER, AVENTADOR targa, AVENTADOR coupe, REVENTON

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Filtr oleju OC 232 producenta KNECHT

FORD

1003003, 1059924, 1136568, 1148703, 1207066, 1231233, 1322152, 1641187, 1641188, 2M5Q6714AB, 2M5Q6714AC, 2U7J6714AA, 4M5Q6714BA, 5022955, 6094614, 6119196, 6184942, 6203126, 6915969, 7013467, 844F6713AA, 844F6714A1A, 844F6714A1B, 844F6714A2A, 844F6714AA, 844F6714AC, 914F6714A, 914F6714AA, 914F6714AB, 920X6714A1A, 920X6714EAFC, 934F6714AA, EFL256, EFL386, EFL903, EFL912, XS4Q6714AA, XS4Q6714AB

MAZDA

1E1014302, 1E1014302A, 1E1014302B, 1E1014302C

numery OEM:
FORD      1003003
FORD      1059924
FORD      1136568
FORD      1148703
FORD      1207066
FORD      1231233
FORD      1322152
FORD      1641187
FORD      1641188
FORD      2M5Q6714AB
FORD      2M5Q6714AC
FORD      2U7J6714AA
FORD      4M5Q6714BA
FORD      5022955
FORD      6094614
FORD      6119196
FORD      6184942
FORD      6203126
FORD      6915969
FORD      7013467
FORD      844F6713AA
FORD      844F6714A1A
FORD      844F6714A1B
FORD      844F6714A2A
FORD      844F6714AA
FORD      844F6714AC
FORD      914F6714A
FORD      914F6714AA
FORD      914F6714AB
FORD      920X6714A1A
FORD      920X6714EAFC
FORD      934F6714AA
FORD      EFL256
FORD      EFL386
FORD      EFL903
FORD      EFL912
FORD      XS4Q6714AA
FORD      XS4Q6714AB
GMC      25067140
MAZDA      1E1014302
MAZDA      1E1014302A
MAZDA      1E1014302B
MAZDA      1E1014302C

Zastosowanie Filtr oleju OC 232 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 232 KNECHT:

Robert, Warszawa
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Rzeszów
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Oława
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Miłosz, Olkusz
2022-03-22
 5/5
Luź
Robert, Konin
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Wieruszów
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Motycz
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
Marcin, Warszawa
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Rudnik
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Jarocin
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Wieruszów
2023-04-06
 5/5
Ok
Rafał, Nowy Dwór Gdański
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Ruciane-Nida
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Gaj
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
Jan, Ostrów Wielkopolski
2025-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, BIELSK
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Łukowa
2020-01-21
 5/5
Znajomy polecił ten sklep i dostawcę knecht do mojego samochodu
Kamil, Komarówka Podlaska
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2021-07-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Poznań
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Szczecin
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
LESZEK, RUDA ŚLĄSKA
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wołomin
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Pacanów
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.