Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 676/2 filtron wix

Filtr oleju OE 676/2 FILTRON WIX

OE 676/2 Filtr oleju FILTRON WIX
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (179 ocen)
numer części:

OE 676/2

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 220
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 110
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 56
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 56
nr EAN 5904608036766

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 676/2 FILTRON WIX

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: DAF CF, CF 85, XF 105, XF 106, BOVA MAGIQ, SYNERGY, IRIZAR I3, I4, I6, I8, PB, SOLARIS VACANZA, TEMSA SAFARI, SAFIR, SAFIR PLUS MX-13303-MX375 10.05-
numery OEM:
DAF      162 9393
DAF      164 3070
DAF      1643070G
DAF      1948921
DAF      1948921G

Zastosowanie Filtr oleju OE 676/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 676/2 FILTRON WIX:

Tomek, Latchorzew
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Będzin
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
Grzegorz, Rybno
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Rafał, Czosnów
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Szczecin
2023-02-21
 5/5
Super
Mariusz, Wrocław
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2020-03-20
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Artur, Smardy Dolne
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Uchanie
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Radlin
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
kamil, Opole
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Mielec
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
Włodzimierz, Piaseczno
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbyszko, Wschowa
2024-01-15
 5/5
ok
Jacek, Bydgoszcz
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jasło
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Daszewice
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.
Krzysztof, Skrzydlna
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.