Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
średnica zewnętrzna [mm] | 77 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 71 |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
Wysokość [mm] | 94 |
nr EAN | 4030776015904 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H14W32 HENGST
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
0415203002, 0415264010, 0892002004, 0892202011, 1560025010, 156002501083, 1560125010, 1560144010, 1560144011, 1560176009, 156017600971, 1560178001, 156017800171, 1560196006, 2330330011, 401503037071, 9091503002, 9091503005, 9091520001, 9091520002, 9091520003, 9091520004, 9091533021, 9091540001, 90915TB001, 90915TB00100, 90915YZZB1, 90915YZZD1, 90915YZZD2, 90915YZZD4, 90915YZZG1, 90915YZZJ3
1560025010, 1560087104, 1560087307, 1560144011, 1560187307, 1560187307000, 40111834
11420306483, 11427791059
BMW | 1142 7 791 059 | |
CHRYSLER | 419 5409 | |
DAIHATSU | 15600-25010 | |
DAIHATSU | 15600-87104 | |
DAIHATSU | 15600-87307 | |
DAIHATSU | 15601-44011 | |
DAIHATSU | 15601-87307 | |
DAIHATSU | 15601-87307-000 | |
DAIHATSU | 40111-834 | |
FIAT | 59030255 | |
FIAT | 74434793 | |
FIAT | 74434794 | |
FIAT | 74446335 | |
TOYOTA | 04152-03002 | |
TOYOTA | 04152-64010 | |
TOYOTA | 08920-02004 | |
TOYOTA | 08922-02011 | |
TOYOTA | 15600-25010 | |
TOYOTA | 15600-25010-83 | |
TOYOTA | 15601-25010 | |
TOYOTA | 15601-44010 | |
TOYOTA | 15601-44011 | |
TOYOTA | 15601-76009 | |
TOYOTA | 15601-76009-71 | |
TOYOTA | 15601-78001 | |
TOYOTA | 15601-78001-71 | |
TOYOTA | 15601-96006 | |
TOYOTA | 23303-30011 | |
TOYOTA | 40150-30370-71 | |
TOYOTA | 90915-03002 | |
TOYOTA | 90915-03005 | |
TOYOTA | 90915-20001 | |
TOYOTA | 90915-20002 | |
TOYOTA | 90915-20003 | |
TOYOTA | 90915-20004 | |
TOYOTA | 90915-33021 | |
TOYOTA | 90915-40001 | |
TOYOTA | 90915-TB001 | |
TOYOTA | 90915-TB001-00 | |
TOYOTA | 90915-YZZB1 | |
TOYOTA | 90915-YZZD1 | |
TOYOTA | 90915-YZZD2 | |
TOYOTA | 90915-YZZD4 | |
TOYOTA | 90915-YZZG1 | |
TOYOTA | 90915-YZZJ3 | |
VOLVO | 3840525 | |
VAG | J90 915 200 01 | |
VAG | J90 915 200 03 | |
MINI | 11 42 0 306 483 | |
MINI | 11 42 7 791 059 |
Zastosowanie Filtr oleju H14W32 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju H14W32 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.