Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën DS3 kabriolet 1.6 THP 165 (2014.10-2015.07) 165km » OE 689/1 filtron wix
wybrany samochód: 
Citroën Ds3 Kabriolet 1.6 Thp 165 (2014.10-2015.07) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OE 689/1 FILTRON WIX

OE 689/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 689/1
Filtr oleju OE 689/1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (180 ocen)
numer części:

OE 689/1

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]124
Średnica zewnętrzna 1 [mm]65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]28
Średnica wewnętrzna 2 [mm]25
nr EAN5904608026897

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 689/1 FILTRON WIX

Filtr oleju
numery OEM:
CHRYSLER      68031597AB
CHRYSLER      K68031597AA
FIAT      K68031597AB

Zastosowanie Filtr oleju OE 689/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 689/1 FILTRON WIX:

wojciech, szczecin
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
kamil, Opole
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ROMUALD, WARSZAWA
2020-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
Paweł, Nasielsk
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Burzenin
2020-02-25
 5/5
Na forach polecali producenta filtron
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Koronowo
2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Ząbkowice Śląskie
2019-12-08
 5/5
Filtry producenta filtron jak zwykle wykonane wzorowo
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Milanówek
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2022-04-13
 5/5
Super.
Robert, Żary
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Kamil, Józefów
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ślesin
2024-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbyszko, Wschowa
2024-01-15
 5/5
ok
Michał, Kąkolewo
2025-03-16
 4/5
Posiada mniejszą ilość otworów przepływowych niż Bosch
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tiziano, Nowy Sącz
2020-02-10
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Bogdan, Jasło
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.