Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Citroën C4 PICASSO II Van (DD_) HDi / e-HDi (DD9HP0, DD9HPT) (2013.02-???) 92km » OP 543/2 filtron wix
wybrany samochód: 
Citroën C4 Picasso Ii Van (dd_) Hdi / E-hdi (dd9hp0, Dd9hpt) (2013.02-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 543/2 FILTRON WIX

OP 543/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 543/2
Filtr oleju OP 543/2
OP 543/2
filtron OP 543/2 Filtr oleju
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (177 ocen)
numer części:

OP 543/2

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]86,5
Wymiar gwintuM 22 X 1.5 - 6H
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608035431

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 543/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: FORD TOURNEO CUSTOM V362, TOURNEO CUSTOM V710, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT CUSTOM V710, TRANSIT V363 2.0D/2.0DH 12.15-
numery OEM:
FORD      2007 929
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OP 543/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 543/2 FILTRON WIX:

2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Ok
2025-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-06
 5/5
ok.
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-15
 5/5
ok
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.