Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 580/4 filtron wix

Filtr oleju OP 580/4 FILTRON WIX

OP 580/4 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 580/4
Filtr oleju OP 580/4
OP 580/4
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (179 ocen)
numer części:

OP 580/4

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 85
Wymiar gwintu 5/8-18 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608055804

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 580/4 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: AUSTIN MAESTRO, ROVER MAESTRO 1.3 03.83-01.95

Filtr oleju OP 580/4 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

Numery OE Filtr oleju OP 580/4 producenta FILTRON WIX

numery OEM:
FORD      1523 461
TRIUMPH      105 386
TRIUMPH      128 889

Zastosowanie Filtr oleju OP 580/4 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 580/4 FILTRON WIX:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Daszewice
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SEBASTIAN, JELENIA GÓRA
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Skrzydlna
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, WARSZAWA
2024-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
Wojciech, Warszawa
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Piastów
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Czosnów
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-02-10
 5/5
kupuję filtron, nigdy nie było z nimi problemu
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, warszawa
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Włodzimierz, Jankowo Gdańskie
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
mihal,
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Oleśnica
2021-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2020-03-20
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.