Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 587/3 filtron wix

Filtr oleju OP 587/3 FILTRON WIX

OP 587/3 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 587/3
Filtr oleju OP 587/3
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OP 587/3

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 87
Wymiar gwintu M 26 X 1.5 - 6H
średnica zewnętrzna [mm] 102
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61
nr EAN 5904608045874

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 587/3 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: MAZDA B-SERIE, E, MPV I; MITSUBISHI COLT II, COLT III, GALANT V, GALANT VI, GALANT VII, L 300 / DELICA II, L 300 III, L200, L200 / TRITON, L400, LANCER III 1.8D-2.5D 01.84-
numery OEM:
MITSUBISHI      1230A045
MITSUBISHI      1230A114
MITSUBISHI      1230A186
MITSUBISHI      15200W010P
MITSUBISHI      F 1230A114
MITSUBISHI      MZ 690411
MITSUBISHI      MZ 690903
MITSUBISHI      TS 200006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OP 587/3 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 587/3 FILTRON WIX:

2024-01-15
 5/5
ok
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-13
 5/5
Polecam, filtry bardzo dobrej jakości no i przede wszystkim rodzimej produkcji.
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-18
 5/5
Jeden z lepszych sklepów online z częściami w Polsce, kupuję tam od kilku lat teraz zamówiłem OE 649/9
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-04
 5/5
Zakup filtra filtron OE 648/5 wykonany z polecenia mechanika
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
2023-02-21
 5/5
Super
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.