Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi Q5 (FYB, FYG) 40 TFSI Mild Hybrid quattro (2021-???) 204km » E19H D83 hengst
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 40 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2021-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E19H D83 HENGST

E19H D83 Filtr oleju HENGST
hengst E19H D83
Filtr oleju E19H D83
E19H D83
hengst E19H D83 Filtr oleju
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

2575130000

numer części:

E19H D83

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]35
Wysokość [mm]141
nr EAN4030776029239

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E19H D83 HENGST

Filtr oleju pasuje do: AUDI A2, A3, A4 ALLROAD B8, A4 B7, A4 B8, A5, A6 C6, Q5, TT, CHRYSLER SEBRING, DODGE AVENGER, CALIBER, JOURNEY, FORD GALAXY I, GALAXY MK I, JEEP COMPASS 1.2D-3.6 08.97-
numery OEM:
CHRYSLER      68001297AA
CHRYSLER      68001297AB
FIAT      K68001297AA
FORD      1 118 184
FORD      1 250 679
MITSUBISHI      MN980125
MITSUBISHI      MN980408
VAG      045 115 389 C
VAG      045 115 466
VAG      045 115 466 A
VAG      045 115 466 B
VAG      045 115 466 C
VAG      045 118 466
VAG      070 115 562
VAG      071 115 562
VAG      071 115 562 A
VAG      071 115 562 B
VAG      071 115 562 C

Zastosowanie Filtr oleju E19H D83 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E19H D83 HENGST:

Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST