Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 16,7 | |
Długość [mm] | 90 | |
nr EAN | 8717109545883 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 400 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM18X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109543469 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 3358960630889 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
nr EAN | 3358960631138 |
Długość [mm] | 416 | |
Szerokość [mm] | 43 | |
Wysokość [mm] | 43 | |
nr EAN | 5012759430118 |
Długość [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 98 | |
nr EAN | 5012759432761 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M18x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 399 | |
nr EAN | 4014870435332 |
Wymiar stożka [mm] | 16,8 | |
Wymiar gwintu | M16X1,5 | |
nr EAN | 4014870441005 |
Długość [mm] | 400 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,978 | |
dla numeru OE | 906 460 01 55 SK | |
nr EAN | 4027816307068 |
Długość [mm] | 109 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 29 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,452 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816312734 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Długość [mm] | 380 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
nr EAN | 4047437309616 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
nr EAN | 4047437309623 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 380 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M18x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
nr EAN | 5901619543009 |
Ciężar [kg] | 0,500 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 16x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096301988 |
Ciężar [kg] | 1,000 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M16x1,5 / M18x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 43,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 7,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096395550 |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 416 | |
Średnica 1 [mm] | 17,5 | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M18X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 45 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197403295 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Średnica 1 [mm] | 16,8 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 90 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 12,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 4044197457892 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 | |
nr EAN | 5703858823535 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Długość [mm] | 394,5 | |
nr EAN | 5703858829032 |
nr EAN | 5902048189776 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | MM18X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 400 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978199440 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 90 | |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 16,8 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
nr EAN | 5413978201648 |
parzyste numery artykułów | VKDY 318024 | |
nr EAN | 7316577890153 |
parzyste numery artykułów | VKDY 328017 | |
nr EAN | 7316577891556 |
Długość [mm] | 400 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,978 | |
nr EAN | 4044688552709 |
Długość [mm] | 109,43 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 29 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,452 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688554024 |
dla numeru OE | 906 460 0055 |
dla numeru OE | 906 460 0148 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 380 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M18x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
dla numeru OE | 9064600400 | |
dla numeru OE | 9064600500 | |
dla numeru OE | 9064600055 | |
dla numeru OE | 2E0713491 | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Przestrzegać danych technicznych | ||
nr EAN | 3322937464647 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16x1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
nr EAN | 3322937465026 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023