Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 526 filtron wix

Filtr oleju OP 526 FILTRON WIX

OP 526 Filtr oleju FILTRON WIX
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 526

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem nadciśnieniowym
Wysokość [mm] 120
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608045263

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 526 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: AUDI 100 C1, 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, 50, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO 0.8-2.3 11.68-

Filtr oleju OP 526 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr oleju OP 526 producenta FILTRON WIX

PORSCHE

056115561G, 93110770100

FORD

5003460, 5003461, 5004747, 5004928, 5007124

WARTBURG

0482551001

numery OEM:
CITROËN      MLS 000-702
FORD      5003 460
FORD      5003 461
FORD      5004 747
FORD      5004 928
FORD      5007 124
MAZDA      Z ZM1-23802 A
MAZDA      Z ZN1-23302
NISSAN      15208-V4000
PEUGEOT      1109 C1
PORSCHE      056.115.561 G
PORSCHE      931.107.701.00
RENAULT      77 01 415 060
RENAULT      77 01 415 078
WARTBURG      04 82 551 001
VAG      0028 115 351
VAG      030 115 561 D
VAG      035 115 561
VAG      037 115 561 A
VAG      037 115 561 B
VAG      056 115 561 A
VAG      056 115 561 B
VAG      056 115 561 G
VAG      057 115 561
VAG      059 115 661 A
VAG      5 120 700 509
VAG      8920 180 82 01
VAG      8920 180 89 00
VAG      BAT 115 561 A
VAG      E 512-07-00-509
VAG      SE 021 030 288 A
VAG      XE 021 030 288 A

Zastosowanie Filtr oleju OP 526 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 526 FILTRON WIX:

Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Aszot, Wólka Kosowska
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-03-09
 5/5
Filtry filtron oferowane w tym sklepie mają dobre ceny i co ważniejsze szybko je można odebrać
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Garwolin
2021-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.
Mariusz, Wrocław
2022-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Nasielsk
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Włodzimierz, Jankowo Gdańskie
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
kamil, Opole
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tiziano, Nowy Sącz
2020-02-10
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Lukasz, Lędziny
2021-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
wojciech, szczecin
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomek, Latchorzew
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
SEBASTIAN, JELENIA GÓRA
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Bóbrka
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.