Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 532/1 filtron wix

Filtr oleju OP 532/1 FILTRON WIX

OP 532/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 532/1
Filtr oleju OP 532/1
OP 532/1
filtron OP 532/1 Filtr oleju
Filtr oleju OP 532/1 filtron
Filtr oleju OP 532/1 filtron
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (178 ocen)
numer części:

OP 532/1

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 121,5
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 70
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608015327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 532/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: CHRYSLER PT CRUISER, FORD COUGAR, ESCORT CLASSIC, ESCORT V, ESCORT VI, FIESTA III, FIESTA IV, FIESTA V, FOCUS I, FOCUS I/KOMBI, FUSION, GALAXY I, GALAXY MK I 1.3-6.2 02.75-

Filtr oleju OP 532/1 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

Numery OE Filtr oleju OP 532/1 producenta FILTRON WIX

FORD

1037678, 1043147, 1047169, 1066071, 1071746, 1097077, 1119421, 1663050, 1663051, 3652059, 4454116, 6937011, 978M6714A2A, 978M6714B2A, 978M6714B4A, F8CZ6731AA, XS6E6714B1A, YN2G6714B2A

FORD USA

E4FZ6731AB

CHRYSLER

04781452AA, 04781452AB, 04781452BB, 4781452AA, 4781452BB

MAZDA

C60114302, CA0214302, YF0914302, YF0914302A

numery OEM:
CHRYSLER      04781452AA
CHRYSLER      04781452AB
CHRYSLER      04781452BB
CHRYSLER      4781452AA
CHRYSLER      4781452BB
FIAT      00K04781452BF
FIAT      K04781452AB
FIAT      K04781452BB
FIAT      K4781452AA
FIAT      K4781452BB
FORD      1037 678
FORD      1043 147
FORD      1047 169
FORD      1066071
FORD      1071 746
FORD      1097 077
FORD      1119 421
FORD      1663 050
FORD      1663 051
FORD      3652 059
FORD      4454116
FORD      6937 011
FORD      978M-6714-A2A
FORD      978M-6714-B2A
FORD      978M-6714-B4A
FORD      F8CZ 6731 AA
FORD      XS6E-6714-B1A
FORD      YN2G-6714-B2A
MAZDA      C60114302
MAZDA      CA021-4302
MAZDA      YF091-4302
MAZDA      YF091-4302A
FORD USA      E4 FZ 6731 AB

Zastosowanie Filtr oleju OP 532/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 532/1 FILTRON WIX:

2020-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-04
 5/5
Zakup filtra filtron OE 648/5 wykonany z polecenia mechanika
2020-02-10
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
2024-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-23
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.