W okresie wakacyjnym obsługa telefoniczna w godzinach 8:00 - 12:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, OP 532/2 filtron wix

Filtr oleju OP 532/2 FILTRON WIX

OP 532/2 Filtr oleju FILTRON WIX
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (113 ocen)
numer części:

OP 532/2

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 85
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608035325
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 532/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: FORD TRANSIT CONNECT, TRANSIT CONNECT V408/MINIVAN; MAZDA 3, 5, 6, MPV II, MX-5 III, TRIBUTE; SAAB 90, 900 I, 900 II, 9000, 9-3, 9-5, 99 1.8-3.0 04.72-
numery OEM:
MAZDA      LF05-14-302A
MAZDA      LF10-14-302
MAZDA      LF10-14-302A
MAZDA      LF10-14302 9B
MAZDA      LF10-143029A
MAZDA      LFY1-14302
SAAB      30548485
SAAB      7496144
SAAB      7894066
SAAB      914444
SAAB      9144445
SAAB      930957
SAAB      9309576
SAAB      93186554
SAAB      932037
SAAB      9320375

Zastosowanie Filtr oleju OP 532/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 532/2 FILTRON WIX:

2020-03-18
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
2022-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-13
 5/5
Polecam, filtry bardzo dobrej jakości no i przede wszystkim rodzimej produkcji.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-12-15
 5/5
ok
2019-12-08
 5/5
przyzwoita cena produktu
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.