Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 537 filtron wix

Filtr oleju OP 537 FILTRON WIX

OP 537 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 537
Filtr oleju OP 537
OP 537
filtron OP 537 Filtr oleju
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 537

dostawca:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 96,5
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62,5
nr EAN 5904608005373

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 537 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, 164, 166, 75, 90, ALFETTA, AR 6, GT, GTV, RZ, SPIDER, SZ, FIAT 124, 124 SPIDER, 127, 128, 131, 147, 238, BRAVA, BRAVO I 1.0-3.2 01.66-

Filtr oleju OP 537 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

ZASTAVA

10, KORAL, YUGO TEMPO

MOSKVICH

2901

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

FSO

LANOS, MATIZ

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Filtr oleju OP 537 producenta FILTRON WIX

ALFA ROMEO

116440603000

FIAT

4212109, 4228326, 4339509, 4356500, 4363484, 4371581, 4382101, 4394463, 43944630, 4434790, 4434792, 4434895, 4449040, 46805830, 46805831, 5939831, 5951865, 60507080, 60574554, 60810474, 60810709, 71736160, 71736166, 71754231, 7581562, 7689285, 7773854

RENAULT

7701415064

numery OEM:
ALFA ROMEO      116440603000
CITROËN      1109 W7
FIAT      4212109
FIAT      4228326
FIAT      4339509
FIAT      4356500
FIAT      4363484
FIAT      4371581
FIAT      4382101
FIAT      4394463
FIAT      43944630
FIAT      4434790
FIAT      4434792
FIAT      4434895
FIAT      4449040
FIAT      46805830
FIAT      46805831
FIAT      5939831
FIAT      5951865
FIAT      60507080
FIAT      60574554
FIAT      60810474
FIAT      60810709
FIAT      71736160
FIAT      71736166
FIAT      71754231
FIAT      7581562
FIAT      7689285
FIAT      7773854
FORD      5010 963
FORD      5012 555
FORD      5019 918
NISSAN      15208-60400
RENAULT      77 01 415 064
LAMBORGHINI      2.4419.140.1
MASERATI      452.04.09.01

Zastosowanie Filtr oleju OP 537 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 537 FILTRON WIX:

Michał, Kąkolewo
2025-03-16
 4/5
Posiada mniejszą ilość otworów przepływowych niż Bosch
Jan, Ślesin
2024-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WIESLAW, NYSA
2022-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Dębnica Kaszubska
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2025-04-10
 5/5
filtr oleju w porządku, odpowiedni do mojej wersji Elysee
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Janusz, Ząbki
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
Artur, Smardy Dolne
2021-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
Agata, Warszawa
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Paweł, Nasielsk
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, warszawa
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Grabowiec
2020-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2025-10-14
 5/5
Filtorn, co pisać więcej
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gdansk
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2022-04-13
 5/5
Super.
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Maciej, Mielec
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2025-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.