Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A5 (F53, F5P) 3.0 TDI quattro (2016.07-2018.08) 218km » OP 546/1 filtron wix
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 3.0 Tdi Quattro (2016.07-2018.08) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX

OP 546/1 Filtr oleju FILTRON WIX
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (177 ocen)
numer części:

OP 546/1

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]85
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608025463

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX 1.8D 07.04-06.15
numery OEM:
FORD      1339 125
FORD      18075 16
FORD      2192 565
FORD      4M5Q 6714 CA
FORD      4M5Q-6714-DA

Zastosowanie Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX:

2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-23
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2025-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-15
 5/5
ok
2023-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-15
 5/5
ok
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
2021-11-10
 5/5
Ok
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie
2020-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.