Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.0 TFSI quattro (2012.02-2015.12) 272km » OP 546/1 filtron wix
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 3.0 Tfsi Quattro (2012.02-2015.12) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX

OP 546/1 Filtr oleju FILTRON WIX
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (179 ocen)
numer części:

OP 546/1

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]85
Wymiar gwintuM 20 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica wewnętrzna 1 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608025463

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX 1.8D 07.04-06.15
numery OEM:
FORD      1339 125
FORD      18075 16
FORD      2192 565
FORD      4M5Q 6714 CA
FORD      4M5Q-6714-DA

Zastosowanie Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 546/1 FILTRON WIX:

Krzysztof, Łódź
2021-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tiziano, Nowy Sącz
2020-02-10
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Aszot, Wólka Kosowska
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aszot, Wólka Kosowska
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
Piotr, Żórawina
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Marcin, Brzeźnica
2025-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
Mirosław, Otwock
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Żywiec
2025-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Gutkowo
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Przemysław, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
Michał, Mirzec
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
Adrian, Radlin
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.