Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Jeep WRANGLER IV (JL) 2.0 T-GDi (JL72, JL74) (2017.11-???) 270km » OP 592/9 filtron wix
wybrany samochód: 
Jeep Wrangler Iv (jl) 2.0 T-gdi (jl72, Jl74) (2017.11-???) 270km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 592/9 FILTRON WIX

OP 592/9 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 592/9
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (178 ocen)
numer części:

OP 592/9

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]131
Wymiar gwintuM 22 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]93,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
nr EAN5904608105929

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 592/9 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: IVECO DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, MASSIF, CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER, IRISBUS DAILY TOURYS, MITSUBISHI CANTER (FB7, FB8, FE7 2.3D-Electric 08.05-
numery OEM:
CITROËN      1109 AG
CITROËN      1109 AT
CITROËN      1109 Z8
CITROËN      1606267580
FIAT      71749828
FIAT      8094864
IVECO      299 5655
IVECO      500038753
MITSUBISHI      MK 666096
MITSUBISHI      MK 667378
PEUGEOT      1109 AF
PEUGEOT      1109 AT
PEUGEOT      1109 Z7
PEUGEOT      1606267580

Zastosowanie Filtr oleju OP 592/9 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 592/9 FILTRON WIX:

2025-04-10
 5/5
filtr oleju w porządku, odpowiedni do mojej wersji Elysee
2023-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-19
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
2021-02-10
 5/5
kupuję filtron, nigdy nie było z nimi problemu
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
2021-12-15
 5/5
ok
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Ok
2019-12-08
 5/5
przyzwoita cena produktu
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2025-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
2024-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-21
 5/5
Super
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-23
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.