Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_) 2.0 dCi (JM1K) (2005.09-2008.11) 150km » OP 594/2 filtron wix
wybrany samochód: 
Renault Grand Scénic Ii (jm0/1_) 2.0 Dci (jm1k) (2005.09-2008.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX

OP 594/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 594/2
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
5/5 (183 ocen)
numer części:

OP 594/2

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]98
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]96,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]63
nr EAN5904608035943
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: RENAULT ESPACE III, LAGUNA I, MASTER I, MASTER PRO, SAFRANE I, SAFRANE II 2.2D-2.8D 08.80-04.10
numery OEM:
RENAULT      77 00 106 067
RENAULT      77 00 864 685

Zastosowanie Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 594/2 FILTRON WIX:

Ireneusz, Nowy Dwór Mazowiecki
2020-09-04
 5/5
Mam zaufanie do wyrobów Firmy FILTRON
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogdan, Jasło
2023-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Ząbkowice Śląskie
2019-12-08
 5/5
przyzwoita cena produktu
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Niezłe ceny, przejrzysty interfejs
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Robert, Legnica
2021-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2024-06-10
 5/5
Super. Wszystko Ok.
Zbyszko, Wschowa
2024-01-15
 5/5
ok
Rafał, Czosnów
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Józef, Słupca
2024-06-23
 4/5
Lekko pognieciony w opakowaniu.
Rafał, Wołomin
2020-03-23
 5/5
Kupuję w tym sklepie od wielu lat zawsze wszystko najlepszym w porządku
Jerzy, Ząbkowice Śląskie
2020-08-05
 5/5
?
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Warszawa
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Ząbki
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MICHAŁ, Długa Kościelna
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2024-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2025-05-25
 5/5
Bardzo dobry
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
Andrzej, Gdansk
2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Grabów nad Prosną
2019-10-20
 5/5
Kupiłem tą część OP 545/2 bo czytałem na forach że jakość jest bardzo dobra

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.