Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OP 588/1 filtron wix

Filtr oleju OP 588/1 FILTRON WIX

OP 588/1 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 588/1
Filtr oleju OP 588/1
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (180 ocen)
numer części:

OP 588/1

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 132,5
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 93,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 72,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
nr EAN 5904608015884

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 588/1 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: FORD MAVERICK, FORD USA F-250, NISSAN BLUEBIRD, CABSTAR, CABSTAR E, DATSUN 140J, DATSUN 160J, LAUREL, NAVARA, PATROL GR IV, PATROL III/2, PICK UP, TERRANO II 1.4-7.5 01.73-

Filtr oleju OP 588/1 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

Numery OE Filtr oleju OP 588/1 producenta FILTRON WIX

NISSAN

1016238S01, 1016239S01, 1520843G00, 1520843G0A, 1520865001, 1520865002, 1520865005, 1520865010, 1520865011, 1520865012, 1520865014, 1520865016, 1520865210, 152087F400, 152087F40A, 15208G9903, 15208U3401, 15208W1120, 15208W1123, 15208W3401, 15208W3403, A520843G0A, A5208W3401, A5208W3403

FORD

1112652, 1523494, 1957597, 1960830, 3707442, 5001123, 5004552, 5012580, 5016962, 5022797, A740X6714AA, F87E6714AA, YL4J6714CA

numery OEM:
FORD      1112 652
FORD      1523 494
FORD      1957 597
FORD      1960 830
FORD      3707 442
FORD      5001 123
FORD      5004 552
FORD      5012 580
FORD      5016 962
FORD      5022 797
FORD      A 740 X 6714 AA
FORD      F87E 6714 AA
FORD      YL4J 6714 CA
NISSAN      10162-38S01
NISSAN      10162-39S01
NISSAN      15208-43G00
NISSAN      15208-43G0A
NISSAN      15208-65001
NISSAN      15208-65002
NISSAN      15208-65005
NISSAN      15208-65010
NISSAN      15208-65011
NISSAN      15208-65012
NISSAN      15208-65014
NISSAN      15208-65016
NISSAN      15208-65210
NISSAN      15208-7F400
NISSAN      15208-7F40A
NISSAN      15208-G9903
NISSAN      15208-U3401
NISSAN      15208-W1120
NISSAN      15208-W1123
NISSAN      15208-W3401
NISSAN      15208-W3403
NISSAN      A5208-43G0A
NISSAN      A5208-W3401
NISSAN      A5208-W3403

Zastosowanie Filtr oleju OP 588/1 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 588/1 FILTRON WIX:

WIESLAW, NYSA
2022-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
Włodzimierz, Piaseczno
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Laski k/Warszawy
2021-12-15
 5/5
ok
Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Skrzydlna
2022-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Starowa Góra
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
Aszot, Wólka Kosowska
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Toruń
2022-04-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, warszawa
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Józefów
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Iwonicz-Zdrój
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Marklowice
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
PAWEł, WARSZAWA
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Romuald, Kielce
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Ślesin
2024-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2020-04-15
 5/5
Filtron stosuje już od wielu lat i szczerze polecam.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ruslan, Wolomin
2025-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Witaszyce
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Henryk, Oława
2021-11-10
 5/5
Ok
Jacek, Bydgoszcz
2021-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.