Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 666/3 filtron wix

Filtr oleju OE 666/3 FILTRON WIX

OE 666/3 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 666/3
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (177 ocen)
numer części:

OE 666/3

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 63,5
Średnica wewnętrzna [mm] 20,5
średnica zewnętrzna [mm] 90
nr EAN 5904608046666

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 666/3 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W177), B SPORTS TOURER (W247), CITAN (MPV), CITAN TOURER (W420), CITAN/MINIVAN (W415), CITAN/MINIVAN (W420), CLA (C118) 0.9-1.4H 03.12-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      281 180 00 10
MERCEDES-BENZ      281 180 02 10
MERCEDES-BENZ      A 200 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 281 180 00 10
MERCEDES-BENZ      A 281 180 02 10
NISSAN      15209-00Q0F
RENAULT      15 20 950 84R

Zastosowanie Filtr oleju OE 666/3 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 666/3 FILTRON WIX:

2021-03-26
 5/5
Ok
2020-05-18
 5/5
Jeden z lepszych sklepów online z częściami w Polsce, kupuję tam od kilku lat teraz zamówiłem OE 649/9
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Polecam dostawcę filtron oraz tą część którą kupiłem OE 650/1
2020-08-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie
2023-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.