Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI (2005.03-2011.08) 163km » OP 525/2 filtron wix
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.7 Tdi (2005.03-2011.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OP 525/2 FILTRON WIX

OP 525/2 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OP 525/2
Filtr oleju OP 525/2
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (178 ocen)
numer części:

OP 525/2

producent:

FILTRON WIX

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]104
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]94
Średnica wewnętrzna 1 [mm]72
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62,5
nr EAN5904608025258

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 525/2 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: SEAT AROSA, SKODA FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II, LUPO I, POLO, POLO III 1.7D/1.9D 10.94-07.05
numery OEM:
VAG      030 115 561 C

Zastosowanie Filtr oleju OP 525/2 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OP 525/2 FILTRON WIX:

2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
2022-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-15
 5/5
ok
2023-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Bardzo dobrze wykonany filtr. Polecam wszystkim
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-10
 5/5
Ok
2022-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
2023-12-20
 5/5
wszystko zgodne z opisem..
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.