Części do samochodów e-autoparts.pl
22 100 15 90
22 100 15 90
Konsultanci 9:00 - 16:00
Magazyn 9:00 - 16:00
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
Sklep » części samochodowe » filtry » filtr oleju » ADT32108

Filtr oleju ADT32108 BLUE PRINT

ADT32108 Filtr oleju BLUE PRINT
blue print ADT32108
cena z vat
13.00 zł
Kup
    Ocena:
5/5 (3 oceny)

numer części:

ADT32108

producent:

BLUE PRINT

Wymagana ilość1
Wysokość [mm]85
średnica zewnętrzna [mm]78,0
Gwint wewnętrzny [mm]3/4" - 16 UNF
Ciężar [kg]0,3
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5050063321081
Status produktu: Normal

informacja serwisowa: zobacz instrukcję montażu ADT32108
Sprawdź zastosowanie wybranej części

Filtr oleju ADT32108 BLUE PRINT

Przeczytaj 3 opinie o produkcie
2020-05-14
 5/5
Małe opóźnienie w wysyłce ADT32109 blue print ale za to lepsza cena niż w innych sklepach
2020-07-04
 5/5
Oki. Polecam.
2020-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
numery OEM:
CHRYSLER 0004105409
CHRYSLER 00MD108063
CHRYSLER 04105409
CHRYSLER 04105409AB
CHRYSLER 04105409AC
CHRYSLER 04105409BB
CHRYSLER 0K04105409
CHRYSLER 4105409
CHRYSLER 4105409AB
CHRYSLER 4105409AC
CHRYSLER K04105409
CHRYSLER K04105409AB
CHRYSLER K04105409BB
CHRYSLER MD108063
DODGE 04105409AC
DODGE 4105409AC
TOYOTA 156002501001
TOYOTA 15601-34100
TOYOTA 15601-44010
TOYOTA 15601-44011
TOYOTA 156014401101
TOYOTA 156014401102
TOYOTA 90915-03002
TOYOTA 90915-20001
TOYOTA 90915-20003
TOYOTA 90915-40001
TOYOTA 90915-TB001
TOYOTA 90915-TD001
TOYOTA 90915-YZZD2
TOYOTA 90915-YZZJ3
VW (VOLKSWAGEN) J90 915 200 01
VW (VOLKSWAGEN) J90 915 200 03
VW (VOLKSWAGEN) J9091503002
LEXUS 15601-34100
LEXUS 15601-44010
LEXUS 15601-44011
LEXUS 90915-03002
LEXUS 90915-20001
LEXUS 90915-20003
LEXUS 90915-40001
LEXUS 90915-TB001
LEXUS 90915-TD001
LEXUS 90915-YZZJ3
JEEP 04105409
JEEP 04105409AB
JEEP 04105409AC
JEEP 04105409BB
JEEP 4105409
JEEP 4105409AB
JEEP 4105409AC
JEEP K04105409
JEEP K04105409AB
JEEP K04105409BB
JEEP MD108063
MINI 11 42 0 306 483
MINI 11 42 7 791 059
zamienniki:
FX0081
Delphi (Lockheed)
0 986 B01 001
BOSCH
0 986 AF1 060
BOSCH
0 986 B00 028
BOSCH
0 986 AF1 024
BOSCH
0 451 103 322
BOSCH
0 986 452 601
BOSCH
0 986 AF1 013
BOSCH
0 986 AF1 042
BOSCH
81 92 7147
SWAG Autoteile GmbH
0 986 AF1 041
BOSCH
0 986 AF1 125
BOSCH
0 986 B00 029
BOSCH
0 986 AF1 046
BOSCH
0 986 452 350
BOSCH
0 986 AF1 124
BOSCH
0 986 AF1 134
BOSCH
10-0143
KAGER
10-0159
KAGER
10-0033
KAGER
10-0134
KAGER
0 986 AF1 026
BOSCH
0 986 AF1 169
BOSCH
0 986 AF1 077
BOSCH
06824163
KNECHT
0 986 AF1 076
BOSCH
F 00E 160 382
BOSCH
50013052
KOLBENSCHMIDT
F 00E 369 832
BOSCH
F 00E 369 892
BOSCH
WL7074
QUINTON
WL7079
QUINTON
WL7096
QUINTON
WL7097
QUINTON
WL7113
QUINTON
WL7172
QUINTON
161013110100
MAGNETI MARELLI
161013110120
MAGNETI MARELLI
161013110350
MAGNETI MARELLI
161013120010
MAGNETI MARELLI
161013120060
MAGNETI MARELLI
161013120150
MAGNETI MARELLI
161013120210
MAGNETI MARELLI
V33-0004
VAICO
V70-0016
VAICO
V70-0017
VAICO
XE602/606
CHAMPION
COF100602E
CHAMPION
152071758720
MAGNETI MARELLI
152071758784
MAGNETI MARELLI
153071760113
MAGNETI MARELLI
10-0291
KAGER
PH2804-1
FRAM
PH2857A
FRAM
FT5274
COOPERSFIAAM FILTERS
QFL0165
QUINTON
1703750
SAKURA
Aktualnie oglądany:  Filtr oleju, ADT32108 • BLUE PRINT • sklep e-autoparts.pl. Część znajduje się w kategorii

filtr oleju

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.