Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 5012759474112 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759505588 |
Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759505359 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 2 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 5902659785619 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 2 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
nr EAN | 4010326481946 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar netto [g] | 220 |
nr EAN | 5902048015495 |
Opcja wyposażenia | SEMI-DIRECT |
Ciężar netto [g] | 375 |
nr EAN | 5902048025579 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025